Štítky

pátek 8. března 2013

Chystáme rekonstrukci bydlení

....chystám se na malou rekonstrukci bydlení, prcek mu dal docela zabrat, hlavně zdi a rohy už volají po opravě...celé naše bydlení zatím nemělo žádný řád, styl, vše bylo jen tak, jak jsme to zrovna cítili,dnes bych řekla hodně barevné... svůj styl zatím nemám, jsem ve fázi hledání, nejblíž je mi momentálně severský jednoduchý přírodně- industriální styl, hledám inspirace, promýšlím....a těším se až se do toho pustím.....nabízím pár mých posledních inspirací, které hledám převážně na severských stránkách a současný stav ložnice, snad už brzy bude v novém...pěkný víkend plný pohody






 
...moc krásné povlečení, přesně v těchto tónech bude naše nová ložnice...povlečení objednáno












 
 
 
..nejdřív se chystám na ložnici, která bude v zemitých tónech šedé, béžové, bílé....bude to velká změna, momentálně je šílená tyrkysová....jsem učebnicovým příkladem toho, jak se s věkem mění vkus a hlavně oblíbené barvy....vkládám foto momentálního stavu ložnice, už se nemůžu dočkat změny...ložnice byla prvním pokojem, který jsme po nastěhování před 4 lety rekonstruovali, původní stav viz. první foto...vše jsme si tehdy dělali svépomoci a strávili na ní pár měsíců dřiny, posloužila a je čas změny....
 
 
 
 
 












 

 
c

8 komentářů:

  1. Dobrý den, už se moc těším na vaši proměnu. I já se zamilovala do severského stylu (koukám, že studujeme stejné zahraniční blogy) a naše bydlení nyní předělávám právě v tomto směru. Inspirovala jste mě pufíkem, tak se ráda nechám inspirovat i zde, i když u nás ta proměna nebude tolik razantní, vše doma mám bílé a béžové již nyní, takže to spíše vidím na trochu industriálních doplňků. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, ano Vaše ufíky znám myslím, že jsem na mmb i komentovala, moc se povedly, změny chystám.....těším se na názory zatím naschle...

      Vymazat
  2. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Výměna kdekoli Váš čas je peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat
  3. Jee tak v tomhle článku jako bych se viděla. Mě přijde, že od té doby co máme malého ďábla doma, tak se nám začíná vybavení domu rozpadat :D Koberec v obýváku vypadá jak mapa světa jak je flekatý od jídla a všeho možného. Celkově i my s mužem si připadáme pořád něčím upatlaní. Až přejde tohle období, rádi bychom do nového třeba odsud. Víme, že teď to zatím nemá cenu a nějak to vydržíme v tom starém a upatlaném.

    OdpovědětVymazat
  4. Nám se sen o vlastním bydlení také pomalu rýsuje :-) . Už máme hotovou hrubou stavbu a včera nám konečně zamontovali plastová okna, která máme z Pramos . Z každého takového kroku mám hroznou radost, protože jsme tak blíž k vlastnímu bydlení :-) .

    OdpovědětVymazat
  5. No pěkné fotečky, pro inspiraci to je takový ten skandinávsky styl že. Vše je laděno tak do světlejší barvy a dekoracemi ze dřeva to je super. I když mám radši tmavší barvy tak tohle vypadá dobře. My by jsme se měli do půl roku stěhovat do nového bydlení v tomhle stylu do Prahy. Takže budu mít taky prostor pro realizaci a upravit si intier podle sebe už se tesim, jestli to teda všechno klapne.

    OdpovědětVymazat
  6. Ať vám to dobře dopadne! To nám se teď skrz nečekané výdaje rekonstrukce docela dost prodražila. Stavební materiál totiž vyšel podstatně dráž než jsme čekali a třeba na rekonstrukci plechové střechy už vůbec nezbyly peníze. Dost mě to štve, doufala jsem totiž, že rekonstrukci budeme mít hotovou do konce roku. Teď se to zas protáhne. Achjo.

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím, jak říkám já v jednoduchosti je krása. Líbí se mi ty světlejší barvy i když s dítětem dostávají světleji barvy zabrat to vím z vlastních zkušeností, věčně pomalovaný nábytek a lednička. Jinak my zrovna sháníme taky nějaké bydlení ke koupi zatím bydlíme v nájmu, ale už vyhlížíme něco tady abych se mohla realizovat a na svém bydlení. Jinak taky máme doma špunta 3 roky tak vím o čem mluvíte :)

    OdpovědětVymazat