Štítky

sobota 16. března 2013

Stále hledání

Ahoj holky....posílám pěkný pozdrav do světa blogů, u nás dnes škaredě a pochmourno, den jsem trávila menším úklidem a velkým listováním po různých krásných inspiracích na českých i zahraničních blogzích. Konečně jsme doma dospěli ke shodě...je rozhodnuto, jelikož neoplýváme financemi navíc celé bydlení projde rekonstrukcí, ale zároveň renovací toho starého, čímž se to pro mne celé stává ještě zábavnější. Mám mnohem raději tu krásnou práci renovace, než jít a koupit. Celé bydlení tedy bude v tónech bílé, šedé, dřeva a černé doplňkové. Celé to pak vždy jen podtrhnu něčím barevným na doplňcích, které můžu dle nálady měnit. Moc děkuji za krásné inspirace, které Vám posílám (kdyby nějaké autorce vadilo, že jsem si fotku vypůjčila, stačí mi napsat samozdřejmě smažu). Přeji krásný sobotní večer, již brzy fotky prvních nápadů....


koberec esprit



 
 



 
 
 

   
 
 


 
 
 


















....pro mne dokonalý kalendář, seženete na http://mamaisonblanche.blogspot.cz/ tomto krásném
a inspirujicím blogu, z něhož čerpám i já...je krásný, lehký a vždy mne moc naladí...
 


 
....tak tohle jsou momentálně barvy favoritky...přeji příjemně strávený zbytek neděle
 



2 komentáře:

  1. PŘEJI HODNĚ ZDARU BĚHEM CELÉ REKONSTRUKCE.
    AŤ SE VŠE VYDAŘÍ.
    PĚKNÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem natěšená, tak snad se povede dle mého očekávání.
      Také přeji pěkný den Radka

      Vymazat