Štítky

čtvrtek 14. srpna 2014

Nový jídelní kout

 
 
....jak jsem už nastínila v minulém příspěvku, náš jídelní kout
dostal nový kabát. Né, že bych nebyla s tím předtím spokojená,
ale stěna se nedala omývat a s tříletým prckem to byl věčný boj.
Máme malinký byt a stůl se musí dotýkat stěny. Řešení
jsem tedy našla v betonové tapetě, najdete jí zde
Je omývatelná, dobře se s ní pracovalo, zvládla jsem to sama za 2 hodinky.
Po vzoru Martinky z http://my0neway.blogspot.cz/ jsem doplnila
stěnu o praktickou tabuli ( ta se od včerejška stala hlavním místem malého her).
Vyměnila závěsy Ikea, vystavila nové svícny z Nordic day
nadekorovala nové polštářky z Jysku kus 30 Kč
a dnes si vychutnala první snídani. Kluci jsou pryč a já si užila to ticho, klid
a výbornou kávu....
Snad se Vám změna líbí.
 
Přeji pěkný zbytek prázdnin
 
RADKA
 
 


 









a ještě malá soutěž o nádherný polštář u Báry.

http://photographyasmyhobby.blogspot.cz/2014/08/narozeninova-soutez.html#comment-form


16 komentářů:

  1. Radu, vypadá to úžasně .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc děkuji. U tebe také koukám spoustu nového. Přeji pěkné letní dny a zase někdy pa. Radka

      Vymazat
  2. vypadá to zajímavě :). Ta tabule je nalepená nebo pověšená?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tabule je nálepka, je toho teď všude plno, i v šedých tónech, děkuji za návštěvu Radka

      Vymazat
  3. Obdivuji vaši šikovnost!Jste velkou inspiraci.Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pěkný komentář, pěkný den plný pohody Radka

      Vymazat
  4. Pařez vítězí,věřím, že malý je nadšený a Vám jistěchutná v pěkném koutku.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Malý si to uživá. Pěkný den Radka

      Vymazat
  5. Teeda, Radko, jsi čarodějka:-o. Paráda, moc se Ti to povedlo, pěkně zkombinované, tapeta super, na tabule jsem zatížená :). Takže za mě wov. Jsi opravdu moc šikovná. Fotky jsou úžasné a mám pocit, že nekoukám na český blog. Opravdu povedené!! Moc zdravím a díky za typ na polštářky ;). Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, moc zdravím a děkuji od Tebe to těší dvojnásob. Mariane jsem zhltla jedním dechem :-) a u kávy si ho ještě vychutnám několikrát, než objevím všechny detaily. Jsi prostě machr. Fotit se pořád učím, znáš to není pořádně čas. Polštářku mám asi 10 druhů, byl jich tam výběr a za ty kačky, jsem na ně zatížená, tak mám co střídat. Pěkný den a těším se na Tvé další fotky. P.S- tabuli jsem si zamilovala u Tebe :-)

      Vymazat
  6. Vypadá to krásně, hlavně ta Eamsova židle, ta se mi líbí moc! Ale tapety samozřejmě taky :)) a moc díky za tip na polštářky! :)) Krásný den! evey

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Židle je zatím jen jedna, ale pomalinku šetřím na druhou. Pěkný den a děkuji za návštěvu. Radka

      Vymazat
  7. Milá Radko, to je nádhera!! Úplně souhlasím s Martinou, taky mě hned napadlo, že fotky a aranžmá jsou jak ze zahraničního nordic blogu! Tleskám nad Vašim vkusem a citem pro detaily. Moc se těším, co u vás uvidíme dál. Židle je samozřejmě super, taky je mám v plánu (spíš asi do pracovny). Krásné léto, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Radko, nemůžu se vynadívat (už zase!) :-) Moc se mi líbí nový kabátek Tvé jídelničky. Je nejen hezký ale i účelný a Radeček určitě oceňuje spoustu místa na jeho malůvky. Vše na jedničku, ale to už je u Tebe standard. Měj se hezky, monča

    OdpovědětVymazat
  9. Také jsem si nedávno dělali kompletně nový jídelní kout a tedy musím říct, že to byla opravdu fuška... Příště se určitě rozmyslíme nad tím, zda budeme chtít dělat nějakou rekonstrukci nebo ne, protože se to bez věcí jako jsou ochranné rukavice a třeba i ochrana dechu dát prostě nedalo.

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, tak tohle můžeme :-) My jsme si také chtěli teď udělat úplně zbrusu novou stěnu, ale zatím nám na to ještě nevystačily úplně finance... Docela dost rádi bychom už to měli za sebou, protože jsme si už nakoupil nějaký ten materiál a byli bychom neradi, aby to jen tak stálo v kůlně... Aspoň, že ty respirátory teď nějak využijeme :D

    OdpovědětVymazat