Štítky

středa 15. července 2015

Ranní klid...

 
...je brzy ráno a já si vychutnávám ranní kafe a ticho.
...
Prcek ještě spinká.
 Já už mám napečenou jeho oblíbenou mňamku květinku,
kterou si poslední dobou moc oblíbil. A protože je to jen malá obměna štrůdlu,
není těžká na přípravu. Našla jsem jí na nějakém blogu, už ani nevím kde a docela rychle se
u nás zabydlela. Listové těsto se jen rozválí, nařeže na proužky, které se z jedné strany kladou
plátky jablíček, posypou cukrem, skořicí a pak už jen točí do šneka. Na spodní část formy
dávám ještě ze zbytku těsta jakoby mističku, aby pak šťáva z jablek nevytékala a nepálila se.
Je to opravdu dobrá a oku lahodící mňamka.
...
V kuchyni mám teď stálou bílou a šedou podtrhnutou tmavě modrou letní barvou.
 Polštářek jsem pořídila v letních výprodejích H a M za pouhých 119 Kč.
Doplnila ho pak ubrouskem, na který jsem zkoušela batiku, kterou chci použít na
starší povlečení. Hrníček s mramorovým vzorem, je také z H a M Home.
...
Čas teď hodně trávíme s Radečkem venku a užíváme si společné prázdniny.
O víkendu nás taťka vytáhl na moto závody a kluci byli opravdu ve svém.
O to více, že Radeček získal podpis svého favorita, nechali jsme udělat velkoformátovou
fotku na které je s prckem z loňska a nechali jí podepsat.
 
Přeji Vám pěkné chvilky
 
RADKA
 

 
 






 
 
 

 

4 komentáře:

  1. Radko, ta modrá u vás v kuchyni je nádherná - taková osvěžující! A jste kočka!!!
    Hezké prázdniny! L.

    OdpovědětVymazat
  2. Radko, krásný styling, inspirace na pečení (určitě zkusím) a tobě to fakt sekne! Užívej prázdniny. Vím, jak ses těšila! Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Radko tak to je úplný balzám to Vaše ráno,,, já většinou ve spěchu a kafe v ruce na cestě,, o víkenud zkusím vypadá to skvěle
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Tento jedálenský kútik je vydarený, vždy pekný, aj teraz s modrou a koláčikom :-)

    OdpovědětVymazat